DEOLÖS, FÄRSKPOTATISLÖS OCH NÄSTAN MÖRDAD

Ja som ni kan gissa av överskriften har ju inte dagen varit den mest strålande i mitt liv. 
 
Efter halva dagen gjord på jobbet kom jag på att jag glömt ta på mig deo, fail 1.
 
På hemvägen regnade det så mycket så hela motorvägen var vattenfylld, jag fick såklart vattenplaning. Paniken just då var sjuk, mitt hjärta har nog aldrig slagit så fort (eller jo en gång när jag sprang 1 mil) trodde ärligt jag skulle dö. Som tur va hade jag biffen i örat som sa åt mig att ta det lugnt och andas! fail 2.
 
Varit och inhandlat maten inför midsommar, färskpotatosen var slut. fail 3.
 
Bra onsdag.....
 
Nu ser jag fram emot imorgon då Elsa Ekman släpper sin kollektion hos oss på bikkan och Emma-Maja och Mats ääääntligen kommer hit!
 
Helgen kommer bli amazing!
 
 
Hej från 90:talets coolaste programledare
Kommentera inlägget här: