MEN VAD KUL.....

Piggast på p-mötet idag var jag, kan jag säga!
Åkte sen till min franstjej, somnade som en stock hos henne medan hon gjorde mig vacker,  vaknade tillslut av mina egna snarkningar ey...inte så pigg längre alltså.....
 
I eftermidags begav vi oss till min favvoaffär, nämligen GEKÅS! typ längesen jag va där nu.....köpte lite blandad konfekt bla; hårfärg och kräftsjärtar.
I hopp om att få bort mitt gråa hår samt få en supergod middag......
......blev ju inte riktigt som man hade hoppats:
Jag ser numera ut som Tiger i Nalle Puh i skallen (ORANGE OCH RANDIG) och Jimmy snarkade högt vid 22.....
kul fredag, jättekul.
kräftröran var iofs asgod så något hade man ju lyckats med...
Jag hade ju mina skäl att va nervös om man säger så.....
trött pojkvän.nu
 
Laddar om inför jobb och öl imorrn.
ja inte samtidigt då...eller?
jag skulle iofs va kunglig som säljare om jag fick några drinkar innan, eller också alldeles för högljudd, kunderna skulle antagligen bli rädda, fly fältet och jag skulle få kicken...
Kommentera inlägget här: