TRÄNINGSKRIS OCH MORGONPROMENAD

Försökte mig på att träna igår. För första gången på sjukt länge. Jag och Andrea hade bokat oss på bodytone.
Till en början gick det ju helt ok, riktigt jobbigt men det ska det ju vara. 1/4 in i passet tappade jag allt; det svartnade för ögonen, slog lock för öronen samtidigt som hela jag bara skakade.
Instruktören såg direkt på mig att jag blev dålig och sa att jag skulle sätta mig. 
Andrea tog ut mig därifrån och instruktören kom med ett äpple. så himla gulliga. 
 
Jag har aldrig varit med om något sånt då jag tränat men antagligen berodde det på att jag haft feber, inte ätit ordentligt och inte tränat på länge.
Bara så drygt, men min tanke hela tiden va att; Det är lugnt om jag svimmar så kan ju Andrea dra ut mig haha stackar´n. Tur iallafall att hon var med och tog hand om mig!
 
Men nu jäklar blir jag ännu mer motiverad och nästa vecka blir det pass varje dag!
 
Vaknade astidigt imorse och tänkte att det va ju lika bra att gå upp. Så jag spatseade bort till solariet solade min bleka kropp sen ut på promenad i ett soligt Falkenberg. Så jäkla skönt va det!
Önskar att jag va lika pigg varje dag!
 
Nu ska vi åka och handla mat så jag inte svimmar av matbrist nästa gång jag ska träna!
 
Sanna Andersson:

oj men jösses, de lät verkligen inte som en trevlig upplevelse. Tur att det gick bra och att du hade sällskap som kunde ta hand om dig =)

Träna lungt och ha en toppen helg !!

Svar: Ja verkligen! :) tusen tack och detsamma finis :)
theresethunell

Kommentera inlägget här: