ÄNTLIGEN!

Jag pysslar, målar, städar, målar lite mera och bara går omkring och njuter!
Jag verkligen ÄLSKAR vår lägenhet!
Visst det finns saker att köpa, fixa, måla och dona med och den är inte helt ny. Men den är stor, har en stor balkong, stora öppna ytor och mycket potential. Jag blir lycklig bara av att ha en fungerande ugn, vassa knivar och att postlådan är precis utanför dörren (lat som jag är)
Så mycket saker man vill göra, men måste hejda mig lite.
Liten glimt av vardagsrumsfönstret som börjar bli klart, lite mera grönt så blir det bra!
 
 
 
Sanna Andersson:

ååå va härligt att du är så glad och nöjd, väntar med spänning på att se hur fint ni har det =)
Stort grattis till ert nya hem !! <3

Svar: Ja det är supermysigt! Tusen tack fina du! :) och stort grattis till fast tjänst !! <3
theresethunell

Kommentera inlägget här: