ÄR DET ENS MÖJLIGT?

Vårt internet fungerar inte som det ska, och efter att Jimmy satt i kö i TVÅ TIMMAR!!!
till  bredbandsbolaget svarade en tjej att hon inte kunde hjälpa eftersom hon bara svarade i telefonen då de andra hade så mycket att göra??
eh ok men svara inte ens då!
Tur för henne att det inte var jag som ringde.....
 
Samma visa idag igen...ingen som kan hjälpa till. Ärligt sök nytt jobb!
 
Denna snällvalp kan ju inte bli arg på nån....
Sanna Andersson:

ååå herregud jag hade blivit rasande om någon hade svarat mig så !

Svar: Jag vet jag med!!
theresethunell

Linnea:

Min kille jobbar på Bredbandsbolaget och han säger att det är lika bra att byta leverantör ;)

Svar: Haha så jävla kul! Jo min tanke med men eftersom det levereras med lägenheten så gick visst inte det ;)
theresethunell

Kommentera inlägget här: