VILKEN START!

Vaknade upp 06:00 idag, gick med Jimmy till jobbet, drog och solade, gick en promenad hem, sen ner till coop och inhandlade för mitt kostschema.
Kostschema tänker ni? å yes! säger jag (dock med lite nervositet i rösten...)
Snälla söta Johanna Indhage som tillsamman med sin pojkvän Johan Hultgren driver företaget generationdone
 (kolla in deras grejer och kolla in dom! två underbara biffar skulle jag vilja säga! ;))
Har satt ihop ett kost och träningsschema till mig utifrån mina vanor och min vardag.
 
Jag är ju fruktansvärt lat och bara vräker i mig skräpmat varje dag och nej jag skulle absolut inte kalla mig tjock, bara jävligt otränad och ni vet när man liksom inte trivs med sig själv längre helt och fullt. Då är det dax att göra något åt det.
 
Johanna har iallfall satt ihop ett träningsschema och kostschema till mig och ja....vi får väl se hur det går. Idag har jag iallafall kickstartat dagen;varit ute på en rask promenad, gjort mina hemmaövningar, ätit min torra kyckling, varit på ett mega jobbigt spinningpass med min glädjespridare Andrea, avslutat dagen med ännu en promenad samt ätit kvarg för första gången i mitt liv och SATAN vad gott det var! 
 
Den stora boven i detta och som jag vet att jag har svårt att låta bli (ok nu låter jag som en alkotant) men det är ju spriten. Jag och Jimmy gillar ju att dricka några öl sådär gå ut och röja lite och sen dö i soffan med en maxburgare dagen efter. Det förstör ju verkligen hela formen, men man måste ju få ha kul också!
 
Jag skulle ju kunna dricka vodka med vatten, men liksom hur gott är det?
 
Och jag åker till Oslo på torsdag och man vet ju hur det slutar.....
 
Men jag ska ialafall försöka och den enda som kan göra något åt denna soffpotatis är ju jag själv!
 
Wish me luck!


Kommentera inlägget här: