NATTEN

02:31 vaknar av att min mob ringer ( jag har på vibrationen) dolt nr så antagligen nåt jäkla pucko...
02:45 ligger och vrider mig och försöker somna om
03:15 Frank kliver på mitt huvud
03:25 Jimmy snarkar som ett sågverk jag skriker åt han att hålla käften, han blir tyst i 2 min sen fortsätter han snarka
03:45 jag kliver upp ur sängen för att gå på toan, jimmy sätter sig upp och utbrister
-ska du på teater? 
- ja såklart svarar jag och inser ganska snart att han sover 
04:00 Frank välter ner min mob från sängbordet
04:30 jimmy påstår att han lagat vitlökspasta mitt i natten som citat; "Mats Wernerson och hans asiatiska vän snott från honom på stranden..." 
05:00 Jimmy bestämmer sig för att hela sängen är hans och rullar över 
05:30 Frank bestämmer att det är morgon och börjar bitas ( som han alltid gör när han vill ha mat)
05:45 jag går upp ger han mat, ger upp hoppet om sömn och lägger mig i soffan så här ligger jag just nu och kollar på svettiga morberg som lagar nån rödbetsröra.

Hoppas ni sovit gott! 
Några som har det bra iaf...
Kommentera inlägget här: