FÖDELSEDAGSKALAS & SÖNDAGSTUR!

Igår firade vi Pöscha Persson som blev ett år äldre!
Vi käkade mat på Aker Brygge och sen drog vi hem till Pöscha och Danne som hade dukat upp med en buffé av bål, snacks, godis, grönsaker dipp ja allt. Jag åt så jäkla mycket så jag kunde knappt andas så gott och så kul! Jag och Jimmy vinkade adjö till gänget då de skulle äntra utelivet. Jimmy skulle jobba och jag va snäll och följde med han hem istället för att röja ute.
Sjukt skönt idag kan jag säga! 
Jag har plöjt genom reality serier som jag inte sett på 100 år och tryckt godis! 
När Jimmy kom hem gick vi ut på en två timmars promenad runt Oslo. Så skönt, typ 15 grader och strålande sol! 
Min outfit för kvällen, äntligen fick jag använda min Alexander Wang klänning! Älskar den!
Maria på mitt jobb har gjort mona flätor hon är sååå duktig! Älskade dom så mycket så ag sov i dom och hade frippan idag med, dock inte lika fin ;)
Älskling ❤️
Jag och nalle 💗
Gänget, som tagna ur "I en annan del av Köping"
På promenad idag! 
 
Taggar för jobb imorgon, men nu ska vi kolla film och bara mysa! 
 

Sen kanske ni är en del som undrar hur det gått för oss med bostad? är vi hemlösa? sover vi på hotell? eller kanske i en pappkartong?
 
Och jag kan gladeligen berätta för er att vi har fått en alldeles fantastisk lägga! som är superduper fin och jag är sååååå glad! jag är så glad för alla som hjälpt oss med allt och som ställt upp!
Det är tur man har fantastiska vänner och fantastisk familj!
 
 
Just nu känner jag mig dock som en luffare eftersom våra möbler är kvar i Falkenberg och det enda vi just nu äger är en bäddsoffa, 4 muggar och 68 par skor.
Jag LÄÄÄÄÄÄNGTAR tills jag får upp alla mina grejer och jag kan starta med all inredning!
 


 VÅR LÄGGA!
 





CAMILLAESI:

härliga bilder :-D

Svar: Tusen tack! 😊
theresethunell

Kommentera inlägget här: