HAPPY BIRTHDAY TOOOOOO MEEEEE!

Jag fyllde år igår! 
Dagen började med att Jimmy väckte mig med sång och kort därefter ringde min lillasyster och även hon levererade sin skönsång. Vilket hon alltid gör varje födelsedag, ringer och skrålar i telefonen alltid lika uppskattat.
Sen öste det in grattis på sms, facebook, insta, snap, samtal, röksignaler och gud vet vad.
Tusen tack ALLA!
Man skulle kunna tro att jag fyllde 50. 
Själv firade jag med att sitta på Skattekontoret i några timmar tillsammans med 2344 andra sen gick jag hem och lagade korv med bröd.
Kristobell och Camilla överraskade med en skumpa och på kvällen blev jag utbjuden på lyxmiddag av Mats och Emma-Maja på mitt favvo ställe; Delicatessen! + att jag fick presenter!
Vilken dag!
Älskar att fylla år!
 
Mamma skickade även denna bild på ett sms;
 
Med texten; jag skulle egentligen lagt den på din tidslinjen men du vet....oteknisk!
Ja jag vet; mamma lekte med kottar och pinnar när hon var liten så teknikens dagar har liksom inte hunnit ikapp henne. Men jag blev glad ändå, lika glad som på bilden där jag redan börjat min karriär som linslus!
 
Kommentera inlägget här: