DET ÄR VÅÅÅÅR!

Jag var ledig igår så skönt eftersom det helt plötsligt blev vår. 10 grader varmt och strålande sol. Jag ville ju inte slösa dagen inne så jag mötte upp Jimmy efter hans jobb ( ja han har fått jobb!!! sååå skönt!) vi gick till mitt och biffens gamla favorit hak Memphis på Lökka.
Efter tre år i Sverige kände de fortfarande igen mig;
-MEN HEEEEJ  (superglada) det var längesen, har du flyttat hit igen?
(Sa jag att vi var där OFTA?)
Vi käkade mat och tog en varsin öl och bara njöt av solen.
Jimmy älskade stället, maten och ölen, och vi lovade att komma tillbaka snart igen. 


Jimmy med sina favvomat wings! och ni ser ju vad varmt det är t-shirt väder! =)
 
Livet här i oslo är bäst och jag älskar det varje sekund, ångrar inte ett dugg att vi flyttade hit utan har snarare kommit på att det är det bästa jag gjort!
Dock blir vi snart hemlösa, om 2 veckor, och det känns ju sådär.....har varit på typ 100 visningar (känns det som) men det är ju alltid 40 pers före oss...
Så om ni har en lägenhet i oslo till övers och även sisådär 40 papp så är det bara att höra av sig! 
 
HAAAAAAJ
Sanna Andersson:

gud va härligt att ni trivs så bra i Oslo, och va härligt att det löst sig med jobb så smidigt för båda. Vad jobbar ni med ?
Och hoppas verkligen att det löser sig bostad, men jag håller tummarna ;)

Kommentera inlägget här: