BAD NEIGHBORS 2

Hej kompisar!
Igår kväll var jag så uttråkad och rastlös (as usual) att jag nästan käkade upp min egen fot. Fick en briljant idé kl 21; BIO
Så jag och Jimmy sprang upp till bion (som ligger 2 min från oss) och bokade in oss på Bad Neighbors 2.
Det ångrar jag INTE!
Alltså skrattade mig högljutt genom hela filmen och konstaterade att jag numera älskar att gå på bio. Inte bara för filmen, utan för att det är så mysigt, stolarna är ju faktiskt supersköna och man kan till och med fälla ner dem. Måste ha uppdaterat stolarna  litegrann sen 1994 tror jag ;)
 
Vaknade pigg som en lärka 06:15, gick till affären för att handla frukost, den va fortfarande stängd, insåg att jag visst va lite tidig.....gjorde ett nytt försök 2 timmar senare. Så nu har jag nyss väckt Jimmy, gjort frukost och vi sitter bänkade framför nyhetsmorgon!
 
Hoppas ni haft en toppenhelg!
 
 
5 av 5 mini me´s
 
Snart tar jag ju över Ronny Svenssons roll som filmrecensent i tv4, antar dock att jag kommer vara  lite mer generös med solarna.
 
 
Kommentera inlägget här: