MEN HÄÄÄJ BLÖGGA, DET VA INTE IGÅR!

Vi har äntligen hämtat alla våra möbler i Sverige (för några veckor sen) och det är sååå jäkla skönt!
Jag njuter varje dag jag vaknar i min egna säng, kan kolla på tv, sitta i en soffa och laga mat. Helt sjukt vad man uppskattar saker man inte haft, borde bara hålla i detta nu och fortsätta uppskatta ALLT!
 
Under blogguppehållet har jag jobbat, jobbat och jobbat, Jimmy har även han jobbat arslet av sig men det är skönt alltid något att göra och framförallt kul!
 
Sommaren har även kommit hit och det har varit sjukt varmt, uteserveringarna har öppnat och folket har kommit ut!
 
Älskar Oslo (ja jag vet att jag sagt det förut men fy fan vad Oslo är fantastiskt!)
 
Bara för ni ska få se vad jag gör på dagarna (ja förutom att jobba då) sparade jag ner min snap film från idag enjoy;
 
Och lägg till mig theresethunell heter jag där!
 
 
 
Kommentera inlägget här: