Flyt, flyt, flyt.... oflyt

Igår va det min turdag; jag va så jäkla glad för jobbet gick bra, mina hörlurar som jag tappat på gymmet kom tillrätta, tränade 2 timmars pass som gick fantastiskt,och jag  fick tillbaka på skatten! 

Ja ni hör ju vilken amazing dag! 

Men som min kille lärt mig på senare år; för att man ska uppleva lyckorus måste man även ligga på botten! 
( Han är smart asså 😏) 

Så idag när jag glatt skuttade upp och ner på min step bräda på mitt träningspass.
BOOM! Helt plötsligt ligger jag på golvet!
Min första reaktion var att börja gapflabba och undra vad fan jag höll på med! Reste mig snabbt upp och fortsatte hoppa. Det gick åt helvete kan jag säga och min fot ville inte va med längre. Som tur är va Pöscha Persson också på gymmet; hon styrde upp personal som kom med is och bandagerade mig samtidigt som hon plockade bort alla mina grejer och följde mig hem! Tack Perchi ❤ 

Så nu har jag fått stränga order av alla att vila, hålla foten högt och inte springa runt. 

Jag kollar mästerkock finalen och vräker i mig godis så mig går det ingen nöd på! 


Kommentera inlägget här: