mat på memphis!

Idag gick jag upp supertidigt, fika m biffen på memphan!
Innan det sprang jag ut med vovvarna och trampade i den största hundbajsen ever BLÄÄ jag torkade av mig det mesta i snön resten hanmnade på mattan i trappuppgången sen kastade jag ut skon på balkongen och åkte in till Oslo.
Supermysigt på memphis med mat och kaffe mums! Va även på subban å handlade mat till jobbet!
jobbet därefteroch nu är jag HEMMA!

Öppnade min mail box och blev glatt överraskad fast ändå lite ont i magen vet inte om jag ska eller inte ska???
mer info kommer!


biffen på subway!

mums subway mat!

<3 therese
nicole:

jag önskar mig en plattång, sen mest bara pengar för vi åker ju två veckor efter min födelsedag :)

SARA:

Hej Therese! Kan vara så att jag är rätt sjuk som skriver det här, haha. Men jag har jätte jättelänge letat efter en fransväska. Idag slog det mig att jag kollade på en för några år sen och började desperat leta efter den. Den finns INGENSTANS! Sökte på google och blev länkad en bild från ett inlägg som du skrivit (http://www.google.se/imgres?imgurl=http://theresethunell.blogg.se/images/2009/100017_picture_3503_1_33628014.gif&imgrefurl=http://theresethunell.blogg.se/2009/march/&usg=__qPAU-CG0Tr5pHfAU-KJItU7MTM4=&h=330&w=350&sz=22&hl=sv&start=270&sig2=xrK3SiUFcleQpTayFP111w&zoom=0&um=1&itbs=1&tbnid=rWyrVOtnuV9VAM:&tbnh=113&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Dfransv%25C3%25A4ska%26start%3D252%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26ndsp%3D18%26tbs%3Disch:1&ei=J6T2TJvWI4TrOY3H6NAG) och såg att du hade JUST DEN väskan. Nu är min fråga till dig om du möjligtvis kanske har tröttnat på den och har kvar den och är intresserad av att sälja den till mig? Haha. Tack på förhand! / Sara

Kommentera inlägget här: