NAILED IT!

Övertaggad och såååå himla glad!
Efter ett X antal intervjuer och en provsminkning har jag nailat ett kanonjobb på Steen og Strøm i Oslo som counter manager och makeup artist för BOBBI BROWN! 
HAPPY HAPPY HAPPY!
Gjorde min första dag igår som innebar ett möte på huvudkontoret i Köpenhamn, allt var så kul, alla var så gulliga  och jag ville ju bara börja jobba!
 


Detta innebär såklart en flytt och en hel del runtomkring. Flyttandet till ett self storage ( tills vi hittar en egen lägga i Oslo)  började idag. Jag och Jimmy, aka Hulken och Batman bar så svetten sprutade. Vi lyckades ta den 150 kg tunga soffan och de 234 kartongerna helt själva. Men snälla ni, påminn mig om att anlita flyttgubbar nästa gång! 
Jag har antagligen aldrig svurit så mycket hela mitt liv och helst ville jag bara lägga mig ner och gråta ( så så mycket Hulken är jag nog inte)  
Belönade oss själva med en pizza och imorrn har vi ju bara hälften av alla möbler/grejer kvar yääy!


 
Sanna Andersson:

oj men shit va roligt, stort grattis tjejen !!!
Fan va härligt med nytt jobb och ett sånt grymt kreativt och härligt jobb. Spännande med flytt oxå även om det är svindrygt att bära grejer hahaha
Får kissekatten följa med till Norge oxå ?

Kommentera inlägget här: