TSCHÜSS

Vi va i Tyskland på festival under helgen, grabbarna spelade och jag och Emma-Maja blev fulla som vanligt ( som det ska va) 
Det va sjukt jäkla kul!!!
 Ville bara fortsätta va ute på vägarna. Men vanliga livet kallar ju ibland....
Spelningen gick toppenbra det va massa massa folk, de andra banden va sjukt roliga och hela kvällen var magisk!
 


Emma-Maja va som vanligt fotograf så jag kastar upp mer bilder när jag snott dom av henne! 

Hemresan va mindre kul då jag och Enma-Maja hamnade på ett plan tillsammans med ett helt fotbollslag. 13-14 åriga snorungar som sparkade mig i ryggen och skrek hela flygresan. Överhörde även en av deras intelligenta konversationer där en av killarna berättade att han brukar kommentera på en tjejs instagramkonto genom att skriva att hon va så jävla ful!
ville helst bara slå mobilen i huvvet på han  ( dock lite för milt straff) alternativ kasta ut han genom planet.... 
Vart är vi påväg?
Och ja jag vet att det är sjukt vanligt men jag förstår inte varför man bara inte kan vara snälla mot varann? 

Nu blir det Beck, dillchips och pepsi ( måste ju fira att Jimmy äääääntligen flyttat hit!!!)

Haaaaaaj! 



Kommentera inlägget här: