VACAY!

I fredags morse lämnade jag,Jimmy, Pörscha och Danne norsk mark och landade några timmar senare på soliga Lanzarote!

Jimmy hade antagligen kollat på Rysslands väderapp och informerat mig 2 månader innan att det kommer bara va 16 grader och moln. Så jag hade ju förberett mig på att hitta närmsta solarium och spendera min semester där. Så blev inte fallet och i skrivande stund steker jag vid poolen i 28 graders hetta. Helt ok faktiskt!
Hotellet överträffade nog allas förväntningar med både helt fantastiska rum och mat som är från alla världens hörn! Det trodde man ju inte om ett all-inclusive hotell...
Vi har även hunnit dricka litervis sangria, dansat disco, klappat massa katter, badat i havet, väntat i evigheter på livsnjutaren Danne, solat, bränt oss, sett shower, druckit mer sangria och ikväll ska vi hyra cyklar och cykla runt på ön!
Precis som en riktig charter ska vara alltså! 

Kommentera inlägget här: