fikatajm!

Har precis varit nere på stan å fikat med biffen å Sanna mycket trevligt! Sanna hade precis kommit hem från Gran canaria ( mindre kul då jag helt plötsligt förvandlades till ett lik brevid henne=))
Jag å biffen gjorde även några inköp;
-skinnbyxor, som jag tjatat om hur länge som helst äntligen ficka jag tag på ett par!
-ormskinnstights råcoola!
-en kortskinnjacka! mycket användbar! Ilove it
Biffen köpte förutom skinnjackan och ormtightsen(ja vi har lika smak haha) även ett par råsnygga boots! vill ha vill ha!!!
det va vår dag!
Känner mig ganska krasslig och vill bara ligga i sängen just nu men vi ska försöka fixa vår fläkt som gick åt helvete när jag åkte hit! Hoppas det går! annars får jag väl köpa en ny bil, med en fungerande fläkt! Nån som vill bidra med en slant??? =)

/therese

väääldigt dålig bild men lite av byxorna och jackan!
Kommentera inlägget här: