nej, ni får fan inga julkort i år heller

Hade faktiskt tänkt att knåpa lite men va fan jag orkar inte är för lat, har roligare saker för mig men ni kan få se de många försöken vi gjorde, Jimpan fick butta och locka, mata och skuva på de stönigaste mest ovilligaste  va med på kort hundarna på jorden, så nej det blir inget julkort iår!

mmm ostebiten

fan heller


full tomte...

Vilda tröttnade, roligare att leka ju!


Mina fotograf talanger gjorde inte korten bättre, jag har ju kapat av bocken på nästan alla kort, fått med sladdar, asful bakgrund helt kalt och helt värdelöst helt enkelt.....ska nog lägga ner drömmen om en systemkamera, jag är rätt körd!
Kategori:
Danne:

Haha, riktigt roliga bilder, vad är det för ras på hundarna :)?

Michael Jackson - Minnesblogg:

Å, VA SÖTA HUNDAR! :D

Kommentera inlägget här: