hem idag

idag ska vi åka hem till kil, det ska bli hur kul som helst, har haft sån hemlængtan længe nu...vet inte varfør men men,det tar ju bara 2 och en halv timme hem, det ær skønt!
Ska kolla på brorsan som kør cross hela helgen samt gå på bio med syster och Emil, hænga med mamma och bara ta det lugnt.
Har førresten køpt ett badkar till mamsen, ett gammaldags (som hon vill ha) tror hon kommer bli nøjd!

Ska æven gratulera min gamla vapendragare Hultman på hennes 26 års dag, fan vad gamla vi har blivit, tycker inte det ær længesedan som vi bodde i en liten trång etta och hade min artonårsdag med ca 100 pers! åren går så fort!

ardemoen,  hon skulle hælsa på under helgen. Vi åkte till huset så hon fick se, drack lite kaffe åt bullar och pratade inredning.
Fick en flaska champagne av henne som grattis till huset present! Så gullig TACK!

nej nu ska jag jobba lite, uppdateringen blir bættre under helgen hoppas jag! =)



mommys badkar, fast detta ær beiget mammas ær vitt...fint va?

Madde!:

haha såg en kommentar du skickat till kissie! den var klockren. Hatar den haggan alltså! :D

Micke:

micke är bäst

vapendragaren hultis:

men..du kom aldrig;-(

vapendragaren hultis:

men..du kom aldrig;-(

Cecilia Larberg:

Vilket vackert badkar!! Och det gav du till mamsen!? Söt du är!! Kram!

Hanna:

Jag tycker om hela badrummet!! Vill ha.



Hoppas dagen har varit bra annars.

Kommentera inlägget här: