kameratrouble

Min kamera har ingen laddare och det är så jävla tråkigt att inte kunna visa er några bilder, tråkigaste som finns är bloggar utan bilder!

Har haft en skön helg med bad, mat ,öl och dooleys! Grabbarna gay har varit här och trackat oss hela helgen, fast kul har vi absout haft, jag har briljerat i tp, varit värdelös i buzz och dansat som en gammal åsna. (hur nu de dansar???) Jimmie har spytt som vanligt, fast lite annorlunda denna gång;
På utestället;

-Therese kan vi byta plats jag mår inge bra
-jaja
-uuuuäääääääärrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkk(ungefär 10 gånger i en stackars yukapalm) jag skulle ju inte va den gladaste anställda om jag såg det där, men bättre det än att försöka hinna till toan som låg 1 km bort, då skulle nog folk ha haft lite connyburgarslem på sig......
-SÅ nu dansar vi!
-okeeeejjj


Kategori:
Kommentera inlägget här: