simon är min hjälte!

Tänk där satt jag mitt i den jävla ap matchen, jag hade åkt 15 hela minuter för att få sitta på nätet ett litet tag, men nej då hade ju gaysen fått för sig att det "störde" matchen, okej det råkade kanske hacka lite grann då jag öppnade några bilder mm men det kan de fan stå ut med, den går ju faktiskt i repris!
Jag va lite grinig där ett tag men simon muntrade upp mig och sa att jag skulle få LÅNA hans dator ända tills imorgon! Å min hjälte du har räddat min natt!
sen hjälpte det ju att zlatan gjorde mål i slutsekunderna...ja inte just själva målet det bryr mig inte i ryggen men just det att killarna slängde sig om varandra och grina så det såg ut som en enda stor böghög (ja inte Jimmie då han är bättre uppfostrad) fan att jag inte hade min kamera med mig och kunde föreviga detta patetiska ögonblick!

Nim la iallafall en brun vacker present till dom på golvet!
micke:

du kan va gey!

Kommentera inlägget här: