2:A APRIL

Biffen kom över för frukost vi käkade mackor och drack vin, sen drack vi mer och mer vin det spårade ganska rejält med hemmagjorda danser och dancebattles, så jäkla kul!!!!

OBS VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE!
ENJOY;
Biffen börjar med att visa sina lambada skills!
Biffen tycker jag är GRYM på mina dansbandsmoves!
Biffen 3 år dansar ballett (kolla hennes min när hon ser att jag filmar henne)
Jag och Micke dansar Britney, fin koreografi och najs taktkänsla!
Jag & biffen röjer till Bailando!
jag & darling!

Efter våra danser tackade biffen för sig, gick hem och sov medan vi drog till Rock in, träffade massa roliga folk drog tillbaka hem, hittade Viktor utanför lägenheten sovandes i slänten med kebab över hela byxorna han hade nog haft en trevlig kväll....och trevligare skulle han få.....den som somnar får ju faktiskt skylla sig själv;
Ni kan ju tänka er hans gallskrik på morgonen då han såg sig själv i spegeln.
AWESOME MORGON/DAG/KVÄLL!
Kommentera inlägget här: