FISKEKUNGEN

Igår käkade vi fondue tills vi mådde illa men gott och mysigt var det!


Idag har vi varit och pimplat, något jag inte gjort sen jag var 8 år och är ett av de hemskaste minnen jag har; friluftsdag med skolan de tvingade att vara ute i -20 med det jäkla pimpelspöt, jag höll på att frysa ihjäl och grinade som en gris när jag kom in och händerna tinade upp och inte en jäkla fisk fick jag heller......
Idag beslutade jag att övervinna min pimpelrädsla bättre än förväntat faktiskt, ganska trögt i början men efter en timme fick jag upp tre regnbågar på 10 min, det ni!
fiskekungen kallar dem mig i Skellefteå nu!
Glömde tyvärr kameran men hoppas på Evves bilder sen.....
allt som allt regnbågar på 14,6 kg!
Micke lär sig att filéa.....han är talanglös....Leif får hoppa in ganska ofta..
Linn - Smilinggirls!:

Låter mysigt :)

Annika:

Det är så himla gott!

kurdisk muslimsk tjej <3:

Ja<3 säg till när du länkat mig då länkar jag dig <3

Lisa - Smilinggirls!ッ:

sv: tack! :D

Kommentera inlägget här: