HEMMA

Resan gick hur bra som helst, vi åt en sista måltid på MAX, vi rastade katterna, vi lyssnade på p3 och handlade massa svensk mat!


Vi kom in på min kompis Hultman som har sytt klädsel till en amerikanare
Jag: Therese håller ju på att sy klädsel till en amerikanare
biffen: men så kul
Jag: ja men jag kan tänka mig att det är ett jäkla jobb, men hon får ju betalt för det annars skulle hon nog inte gjort det.
biffen: nej men så bra då
diskussionen fortsatte lite lätt tills biffen inser att det är en bilklädsel vi pratar om, hon har då trott hela tiden att Therese syr grejer till Amerika (amerikanare) och tar upp beställningar genom någon hon känner där.....haha andra gången biffen tror att jag pratar om människorna amerikanare och inte bilarna!



kattrastning

biffen & stella

Cliff

Jag & darling




Nu är vi hemma i Oslo, jag har precis storstädat toan och köket, kaffe nu och senare blir det grillning med biffen & Johnny!

Caroline:

Veckans blogg är nu avslutad, kolla om du vann! Om inte? Var med igen! :D Kram

Saris - foto&liv:

Vinnaren har dragits!

Kolla om du vann, om du inte har vunnit eller har vunnit, va med igen! :)

http://sarisfoto.blogg.se/2011/april/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

johan:

jag undrar om du kan sy klädsel till min cadillac limousin du få gärna ringa mig 0768451910

Kommentera inlägget här: