JAG ÄR EN GNÄLLKÄRRING

Jag har fått en finne i örat, den gör jäkligt ont.....bara så att ni vet...


Jag jobbar... eller jag städar är det väl mer, jag har utnämnt mig själv till förste städtant jag städar så svetten rinner men det är ganska kul ,det är ju mega lortigt här på lagret!


Ikväll är det hockey igen...egentligen så bryr jag mig nada... har t o m kört iväg pojkarna hemifrån.
-Nu får det vara nog! sa jag. 
Jag orkade inte med en till kväll med 1000 decibel på tv:n massa popcorn på mattan och en massa skrik så jag inte ens hör vad jag tänker, jag har blivit en gnällkärring...jag vet, men man måste vara det ibland. Kan inte tänja på gränserna för mycket, det är ju trots allt jag som oftast (oftast inte alltid nu pojkar!) får plocka upp efter dem....
Jag har bjudit hem Emma-Maja istället, vi ska deklarera och käka varma mackor, väldigt vuxet, vuxet men mysigt! Om jag ändå blivit en gnälltant måste man ju avsätta en hel kväll för att deklarera så är det bara!
Kommentera inlägget här: