FYLLEKALAJS

Igår festade vi till det både jag och Micke (jag har ju sprungit ute en hel del på sistone så tyckte kanske det var dax för micke med nu...)
Började att härja i en megalyxig lägenhet mitt i stan sen drog vi vidare till verandan och skrek öronen av den stackars 13 åriga dj:n.
-HAR DU INGEN ROCK?????
dj: VA????
jag: -ROOOCK typ journey,kiss,mötley, alltså sätt på va fan som helst!!!
dj: vilka är det?
jag; -eeeehh
dj: jag har bara swedish house maffia.
Jag: ok. 
 
Jag kommer att bli portad från verandan snart, jag kommer vara hon som alltid trakasserar de stackars dj:sen.
 
Fast jag hade sjukt kul ändå!
fetaste lägenheten i schhtaan
Ida,sara,jag och Lisa (iphååne bilder suuuger)
Nicke, Anna och min aspackade pojkvän. (därför han är så suddig)
obligatorisk toabild.
 
Efter halva förfesten upptäckte jag att jag endast hade en strumpa på mig. Hoppas att det bara var jag som la märkte till det.
 
 
 
 
Anonym:

Haha, gott nytt år på däjj! ;D
/nina

Kommentera inlägget här: