FÖRSTA DEJTEN!

Igår gick jag och Jimmy på vår allra första dejt!
ja om man inte räknar den i Los Angeles då, men då va vi ju snorfulla.....
Jimmy hade kirrat biljetter till min favvo poddcast "tack för kaffet" som skulle ha en livepodd på "andra lång" i Göteborg.
 
Vi åkte upp till Götet så vi va där runt 15 tiden, gick på Liseberg julmarknad där vi spelade bort massa pengar på chokladhjul, klappade får och hade det allmänt mysigt. 
Efter Liseberg letade vi upp en supermysig restaurang, åt mat och drack vin. (Jag drack vin, Jimmy åkte på att köra)
 
 
Podden var hur bra som helst och jag är så jäkla glad att vi fick tag i biljetter!
Tack älskling!
 

 
Efteråt kom en kille som också suttit i publiken fram till Jimmy:
 
Lite blyg; - Eh ursäkta....Det är du som är Lizzy va?
Jimmy; -Japp
Den blyga killen blev snabbt exalterad och berättade för Jimmy att han var sjukt glad att se honom och att han aldrig skulle slutat i bandet! sen berättade han även för mig att jag skulle vara sjukt lycklig som hade honom!
BAH JAG SKULLE VARA LYCKLIG?
Närru grabben
Det är ju HAN som ska vara lycklig! 
höhö
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: