IKEA & MIGRÄN

Köpte lite smått och gott på IKEA bla nya sängkläder,blommor,krukor, kuddar, en stekpanna, en tvättkorg och det självklara som man alltid köper när man är där; ljus! 
 
Mådde ganska dåligt under hela vistelsen; yr och jätteont i huvudet. Yrseln blev bara värre och mitt huvud höll på att sprängas. Man blir som i en bubbla och jag fattade knappt vad folk sa till mig. Väl hemma la jag mig direkt i soffan det blixtrade framför mina ögon och jag kände spyorna i halsen, somnade efter ett tag och nu när jag vaknat mår jag lite bättre. 
Skulle helst vilja slå ihjäl någon bara, är på sjukt dåligt humör stackars Jimmy han har fått sig en och annan avhyvling.
 
de nya sängkläderna, dock lite skrynkliga, älskar att man ska knyta!
Lilly:

Åh, lider också av migrän så vet hur det är.

Svar: Ja fy det är verkligen hemskt...
theresethunell

Kommentera inlägget här: