LOVE OF MY LIFE

På måndag är det 7 månader sen jag hittade min kärlek i USA! 7 HELA månader! Tiden går så jävla fort!
Jag har aldrig varit så här kär never ever i hela mitt liv, det går liksom inte ens att jämföra med något annat! 

 Och jag glömmer inte alla som tvivlade och trodde att detta bara va en kort sommarfling eller att jag bara blev tillsammans med han för att få bo i USA!
 
Älskar avundsjuka, fördomsfulla folk! 
Man liksom vet att de sitter hemma och grinar så fort grannen köpt något nytt, bästa vännen blivit befordrad eller kusinen blivit gravid! 
Folk som inte kan glädjas åt andras glädje i livet är de värsta människorna jag vet! 
(Även folk med spegelvägg hemma finns med på listan) 



Love of my life <3


Emma-Maja:

Ni är ju perfekta för varandra. Hur kunde någon ha tvivlat!?

Svar: Söta! Haha ja folk är ju dumma i huvudet!
theresethunell

Lilly:

Grattis till er sötnosar.

Svar: Tack fina du :)
theresethunell

Kommentera inlägget här: