HAAAALLYWOOD!

Yes då har vi gjort Hollywood, 2 intensiva dagar har vi haft och jag ville ALDRIG åka hem!
Började med att få ett kingsroom på hotel Roosevelt, sååå nöjd! 
vi firade med öl och sen drog vi på "Loaded" (rockställe på hollywood blvd) och mötte upp massa folk!
Sjukt kul och kvällen slutade med att jag drack alldeles för många drinkar, Jimmy fick släpa in mig i en taxi, där jag somnade, och sen släpa upp mig på rummet....
Dagen efter hoppade jag upp ur sängen (inte ett dugg bakis, så gött) sen drog vi ner till melrose där vi käkade och strosade runt i affärer. 
Sista dagen drog vi på Rainbow käkade pizza (standard) och drack öl.
 
hollywood blvd utsikt från vårt rum
skönaste sängen eveeerrrr
jag och Milla på Loaded
 
Jimmy och Dezzi
<3
Melrose
jimmy jäääy
 
Strosade runt i Anine Bings butik 
 
poolhäng
min favvo; tuna melt
Jimmy och Dio vid poolen på Roosevelt
love 
 
Kommentera inlägget här: