ÅRSKRÖNIKA DEL 1 JAN-APRIL

Yes då va det dax att ringa in det nya året om bara någon dag, jag har därför kastat (eller ja kastat och kastat)  jag har suttit i mitt anletes svett i 5 timmar för att få ihop denna jäkla krönika. Delat upp den i tre delar så ni orkar med, den första med start idag de andra kommer imorgon.
 
So here we go;
 
Började att fira in det nya året i Oslo hos Mats och Emma-Maja med en rejäl nyårs och 30 års fest!
 

Lite senare i januari dök min älskade biff upp och vi hade fullt upp mest hela dagarna, jag visade henne falkenberg, vi drack öl, vann quiz, vinkade i vinkrutan på Gekås och hade det allmänt mysigt!

 I februari blev det ett besök till Götet för att återförenas med min Klämma som jag saknat ihjäl mig efter (och gör fortfarande)
 
Sen fyllde jag helt plötsligt år och fick världens bäst överraskning då Mats och Emma-Maja helt plötsligt dök upp i Falkenberg
vi härjade på Gekås och drack öl en hel helg!
Jag och Andrea tog tag i träningen ch det blev en hel del spinningspass såååå skönt och sååå kul!
Jag och fina Frida hängde på dt en hel del och med grabbarnas hjälp vann vi quiz på quiz på quiz. 
(ja det blåser JÄMT i Falkenberg
 
ofta mådde jag såhär 

Mars startade med en visit i Oslot då min man hade startat ett nytt band med Mattan, Kristobell och Eiliv; The Cruel Intentions. 
Första musikvideoinspelningen
Jag var nöjd för jag fick ju hänga med denna puman.
Gjorde även en tripp upp till Skell i mars för plåtning för CK och häng med klämman
<3
 
Jag jobbade en hel del på bikkan och trivdes som fisken i vattnet

I april firade vi påsk hos svärmor med massa mat och trevligheter!
 
Jag och Jimmy firade även ett år och drog till vårt älskade USA
 
oförglömlig resa!
 
The Cruel Intentions släppte även sin första låt medans vi var i USA;t och när man vaknar upp till att de är utsedda till tracks of the week av Classic Rock. Ja då vet man att de gjort rätt och växer 2 meter av stolthet.
 
 
 
Första delen av min årskrönika är klar, stay tuned for number two.
Kategori: vardag Taggar: 2015
Kommentera inlägget här: