JULEN EXTREEEEMT MÅÅÅNGA BILDER OCH EXTREEEMT LÅÅÅÅNGT INLÄGG!

Dagen innan julafton va vi hemma hos svärmor, käkade gott och alldeles för mycket som vanligt. Efter det var tanken att vi skulle spela hem storkovan i Bingolotto. Inte en enda krona vann vi.....
 
Julaftons morgon hoppade vi upp och styrde kosan mot metropolen (alltså min hemstad Kil) Vi firade hemma hos min syster med hela familjen. Supermysigt!
Jag fick en selfiepinne av min man, han va nog trött på att alltid ta bilder på mig...

<3
Glad att tomten kom (ser ut som syrran är gladast dock...)
mini prinsen var mest glad över att det var sånt stohej tror jag
finaste pippi dök upp på självaste julafton
Pippi hade visst löss (tur brorsan fixar till)
Pippis farmor gjorde även entré....inte lika poppis kan jag säga. Barnen flydde fältet och fck antagligen men för livet.
Stella och hennes galna mostrar med selfiesticken
ingen kommer undan selfiesticken
ingen
INGEEEEN moahahahaha 
 
sååå mycket paket
Seth och hans pappa
Mamma & Peter hade varit så snälla att de fick en weekendresa 
<3
mormor somnade innan Seth
 
Jag och Jimmy sov kvar hos Bea och Emil
Frukost
Mosters tjej uppidagen, hon älskar smink och blev så lycklig när hon fick låna mitt. 
Bea sminkar sig inte alls, har aldrig gjort och behöver verkligen inte det, jag däremot behöver ju en hel sminkaffär för att kunna visa mig ute. Eftersom utseende är allt.
Hon fick även prova mitt löshår hahaha
 
Senare på kvällen åkte vi hem till mamma och Peter och rensade deras barskåp. Det blev mycket baileys, mycket shottar, rocknroll och motorcyklar (eh!) som Peter propsade på att Jimmy skulle beställa en han med. Jimmy vågade väl inte säga nej och snart står det kanske en utanför.
Såklart en groupie med min nya bästis; selfiesticken!
ja ni ser ju......
 Iår har de varit tillsammans i 25 år herregud.
det börjar spåra
Här spårar det ordentligt och Jimmy har varit och snott brorsans gitarr och har konsert för oss i köket.....
 
MEN vi hade det sjukt kul som vanligt!
 
 
 
 
Sanna Andersson:

gud va härligt det låter som att ni haft =)
God fortsättning på er <3

Svar: ja det va det verkligen! tusen tack och detsamma till dig fina Sanna <3
theresethunell

Kommentera inlägget här: