TORSDAGSLUNCH

Nyss intagit lunch med fina Andrea, som jag inte sett på flera månader. Ja ni kan ju gissa att våra munnar gick i ett, vi hade en hel del att ta igen. 

Igår när vi hade bestämt lunch daten va det så mycket i mitt huvud jag ville säga att jag övervägde att skriva upp punkter så jag absolut inte skulle missa nåt.... Tror iofs jag fick med det mesta! 
Tack vännen för en välbehövlig date! 

Nu ska jag snart bege mig ut i detta jävla väder, det gör ju inget annat än att blåsa i denna stad, fixa mina fransar sen möta upp min sämre hälft ( Jimmy ) höhö 
Han bakade kladdkaka för första gången i sitt liv igår. Det blev inte så mycket kvar av smeten... 

Anonym:

Vart gör du dina fransar någonstans?

Svar: Jag gör dom på salong la Frizz i Falkenber hos en tjej som heter Jing, superduktig och jättegullig 😊
theresethunell

Kommentera inlägget här: