HELGEN

I torsdags drog vi till Oslo eftersom vi hade ju varit ifrån Mats och Emma-Maja alldeles för länge (1 hel vecka...eh)
Jimmy och Mats skrev nya låtar och jag och Emma-Maja roade oss med tv-spel! (ja jättekonstigt men jättekul!) och att prata hål i huvudet på varandra.
Sen kom vi plötsligt på att vi skulle dra ut, sagt och gjort. Vi drog till ett hak ganska nära dem tog en öl och sen vidare hem till Mia och Birger där vi träffade massa roligt folk som vi inte sett på länge. Det var riktigt kul och som jag alltid säger; spontankvällar är de bästa kvällarna!
bild från i somras 
 
Nu är vi hemma i Falkenberg, plöjde Bron säsong 3 hela dagen igår. Såååå  bra vill att resterande avsnitt ska komma ut NU!
 
Idag har jag bakat, det gick sådär. Silviakaka, de var goda inte så fina bara. Ska kompensera upp det nu genom att ställa mig och rulla köttbullar, det brukar jag inte misslyckas med iallafall.
 
 
Kommentera inlägget här: