KNACKAR´N

Igår kväll efter middagsintaget satt jag och Jimmy och glodde på tv.
Sen hör jag plötsligt tre knackningar på fönstret, alltså precis som människo knackningar. Jag stelnade till och tänkte att va fan har nån jävla gallning klättrat upp på bakongen och ska mörda oss.
Jimmy hoppar direkt upp ur soffan och öppnar (inte ett dugg rädd för mördaren) in kommer........
wait for it....
FRANK!
Han har alltså sett oss genom fönstret, säkert jamat några gånger och sen kommit på att han istället kan knacka (med huvudet antar jag) för att få vår uppmärksamhet
Ärligt, jag visste inte ens att katter var så smarta.
 
Nu ska jag lära han att laga mat och städa med.
 
Och glöm inte rösta på grisen, man kan visst rösta varje dag fram till 14;e december.
Vi är er evigt tacksamma!
RÖSTA HÄÄÄÄR!
 
Kategori: vardag Taggar: Travel katt, katt;
Oslofru:

Härlig bild ;D

Svar: haha tack =) haffade han i rätt tillfälle!
theresethunell

Kommentera inlägget här: