PRESENTER, JULBORD OCH FUL/SNYGGA BRICKOR

En av de roligaste sakerna som finns är ju att få paket och speciellt när man inte alls förväntar sig det.
Igår fick jag hela TVÅ paket med posten.
Ett som jag hade beställt själv och ett av min bästis i Oslo Emma-Maja.
Hon tyckte att jag skulle börja ta hand om min hy, och ja det är antagligen på tiden, så hon hade köpt ett startpaket med Exuviance till mig och skrivit ett fint brev, jag blev så jäkla GLAD!
TACK TACK TACK!
 
Idag har jag, Jimmy, Wanja och Agneta varit på Ikea, Wanja bjöd på julbord och jag och Jimmy rullade ut efter det kan man väl säga.
Vi handlade även på oss massa ljus (as always) och en ny bricka! Jag älskar brickor, det har blivit lite av en grej, typ ful /snygga brickor. Den var perfekt till alla våra tekvällar vi har nu i mörkret,
På tal om det så har jag blivit besatt av te också, det kanske man blir automatiskt såhär på senhösten? Jag och Jimmy har iallafall tekvällar varje kväll, vi tänder ljus i hela lägenheten, kokar te, väljer smak, knaprar knäckebröd med olika pålägg och tittat på nåt bra tv program (gärna bachelor om jag får välja...) mysfaktorn är skyhög kan jag säga!
PAKET!!
En av våra tekvällar!
Min fina bricka, jag till höger.
 
 
Kommentera inlägget här: