DOWNTOWN, MALIBU OCH EN GALEN KVÄLL!

Igår åkte jag och Jimmy ut till LAX för att lämna in vår hyrbil och hyra en ny. Vi hade fått världens minsta bil och ville nu ha en större, men när vi kommer fram visar det sig att vi hyrt en likadan.....
Tjejen på biluthyrningen tyckte antagligen synd om oss och erbjöd oss en Camaro istället för samma pris.
Båda blev såklart överlyckliga och sen var vi ute och cruisade hela dagen. 
Först till downtown, där vi strosade, drack kaffe och kollade på alla bankmän. Efter det mötte vi upp Kristian och Camilla på Mel´s drive. Vi käkade frukost och sen styrde vi kosan mot Malibu för att hälsa på Axl.
Malibu är ju fantastiskt, lugnt, skönt, fint och jag skulle ju inte tacka nej till ett hus där. (får bli när jag vunnit några miljoner på bingo-lotto)
Vi stannade på Malibu seafood, och testade deras fish and chips. Det var den absolut bästa fish and chips jag någonsin ätit, fisken var dagsfärsk och såsen som serverades till skulle jag verkligen vilja ha receptet till. 
<3
downtown
 
Utanför Axl;s hus
Kristian och Camilla i bilen framför 
På stranden i Malibu
 
 Väl hemma i Hollywood gick jag , Jimmy ,Camilla och Krtistian upp till Loaded för att ta nån öl och möta upp Cece och Dio.
Sen kom Cece på den briljanta idé att vi alla skulle åka till en bar i Valleyn där hennes kompis jobbade. Sagt och gjort och helt plötsligt var vi i Valleyn på en ascool bar in the middle of nowhere. Man kunde inte ens ana att det var en bar där eftersom dörren var liksom gömd och allt runtomkring var öde, men när man väl klev in kryllade det av folk. Dagen till ära pågick det ett halloween/karaoke party. Så alla var utklädda och sjöng karaoke. 
Cece signade såklart upp oss alla på karaoke.
Som vi till en början protesterade till.
Men efter ett x antal öl och några shottar så vilka tror ni inte står där och skrålar (till Alanis Morisette dessutom); jo jag, Camilla och Cece.  Jimmy och Kristian var snäppet värre och blev så hooked att de båda vägrade släppa micken och sjöng sång på sång.
 
Jag och Jimmy var hemma 5 imorse och har spenderat dagen i sängen och "Criminal minds" maraton.
Så sjuuuukt dåliga har vi varit. Dock va det lätt värt för det var sjukt kul!
Cece, vargen och jag
Jimmy och Dio
Här glömde jag bort att ta bilder och röjde istället men nu vet ni ungefär hur det var.
 
 
Imorgon vinkar vi hejdå till L,A och styr kosan mot Miami!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: