6 TIMMAR I VILDMARKEN CHECK!

Jag packar (som vanligt) har väl packat oavbrutet i två månader snart. Har packat om väskjäveln fyra gånger så nu orkade jag inget mer. La mig i soffan åt chips och gjorde facebook test istället. Mycket roligare.
 
Facebook kom fram till att jag skulle överleva 6 timmar i vildmarken, och ja det kan kanske stämma. Jag hatar insekter, äcklig lukt och ormar ska vi inte ens tala om. Jag dör om jag ser en.
Bodde på ett hotell i Grekland en gång, där bodde även en GIGANTISK ödla typ Varan eller vad de nu heter. Alltså han tillhörde hotellet, och va antagligen ganska snäll men jag vågade ju inte gå förbi han, så varje morgon fick jag gå 10 minuter omväg för att komma ner till frukosten.
 
Får väl fortsätta med mitt packande nu då
wish me luck!
 
 
 
Kommentera inlägget här: