HAPPY

Efter några månaders ångest och djup depression är jag äntligen tillbaka till mig själv. Jag är glad sprallig, har energi , är lycklig och känner livslust! 
Älskar Oslo, min kille (såklart!) mitt jobb, mina vänner här, lägenheten vi fått låna ( ni kanske aldrig får tillbaka den 😉) och att bara vara mitt i smeten med liv och rörelse!

Iochförsig har jag jobbat 24/7 och däckat i soffan så fort jag stigit innanför dörren men ändå,det är så SKÖNT att man gjort något och att det finns så mycket att göra! 

Jimmy va här under helgen, han kom och mötte mig på jobbet med rosor. Kändes som man va nykär igen och  inte riktigt kom ihåg hur man pussades. Och då hade vi bara varit ifrån varandra 1 vecka. Nu har han åkt igen och det blir så tomt men men några veckor till så är han här för gott! ❤️
Min mini kille 😂 jag har höga skor.
Snodde bilderna från deras musikvideo som kommer ut inom en snar framtid! 


Sanna Andersson:

ååå va härligt att höra att du mår bättre och att du trivs med ditt " nya " liv <3

Svar: Taaack fina du ja det ör underbart ❤️ hur går det för dig med bebbemagen ich allt runt?
theresethunell

Amanda Eriksson:

Skötta att du mår bättre nu:)

Svar: Tusen tack!
theresethunell

Kommentera inlägget här: