BÄSTA STARTEN!

Började det nya året med en mils powerwalk och ett styrkepass. 
Lyxade sedan till det med hemmaspa i badet ansiktsmask, hårinpackning och skrubb. Samtidigt som jag lyssnade på en nyfunnen podd; "lillelördag" med Anitha Schulman och Ann Söderlund. Den är såååå bra! 
Jimmy har även introducerat mig för ännu en podd; "Geniförklarat" med Messiah Hellberg, Christina Nordhager, Maja Härngren och John Willander Lambrell. 
De håller tyvärr inte på längre men det finns massa avsnitt och jag skrattar så jag grinar i nästan varje avsnitt. Älskar Christina Nordhager hennes humor är den bästa! 

Jimmy har nyss filat mina fötter, sist nån filade dem va det biffen 😂 tänk vilken tur jag har som slipper göra det själv! 
Välbehövligt va det visst.... 
Ut på tur 
Alla nöjda efter ett lugnt nyårs firande igår med god mat, Jimmys mamma som kom med skumpa, Baileys och sitt sällskap. 
Perfekt!

Sanna Andersson:

finisar <3

Svar: 😘😘😘
theresethunell

Kommentera inlägget här: