BIRTHDAY BOY!

Jimmy blev gammal som gatan i torsdags, hela 35 år!
Tur det inte syns så väl!
 
Jag, Mattan och Emma-Maja hade slagit på stort och i hemlighet bokat en resa till London. Vi alla lyckades hålla tyst i 2 månader (ja det va väl nån som råkade försäga sig ibland, tur Jimmy är trög)
 
Resan blev en succé, speciellt väckningen 04:30. Jimmy fattade inte ett skit. han trodde jag hade dragit alla mina "snapchat" väckningar ett steg längre och bjudit in folk så att jag verkligen skulle få en story!
 
Spelade såklart in en story till er som ni kan få ta del av här:
 
 
 
London är ju amazing och tre dagar är alldeles för lite tid. Tyckte dock vi hann med hur mycket som helst men liiite till hade inte skadat.
 
BILDBOMB:
Mot LONDOOOON!
gänget!
Ni kan ju gissa hur många bilder med en telefontjorre jag tog? typ 234 men jag lovar att inte plåga er!
 <3
 
Camden
 poser
 
posers 
 mera posers
London Eye
Jimmy tyckte Big Ben va sådär lagom sköj!
<3
 
Kommer säkert slänga upp fler bilder senare men just nu orkar jag inte och måste svira om till jobbstassen.
 
Vi hade iallafall en amazing resa tack Emma-Maja och Mattan för att ni va med på denna!
 
Och Jimmy nu är ribban satt till min födelsedag, det hoppas jag du vet, eller just ja; den ska jag ju få fira i Edinburgh på nån jäkla rockfestival....baaah!
Hoppas jag får nåt fint paket iallafall!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategori: resor, vardag; Taggar: birthday, camden, eastlondon, england, london, love, oxford, party, rockstars;
Kommentera inlägget här: