FREDAG ; LEDIG OCH SÅ UTTRÅKAD

Jag är ledig idag, vissa av er tycker antagligen att det vore ju så gött. Det är det inte. Jag har varit ledig alldeles för mycket nu och vill hellre jobba...
 
Började iallafall dagen med att inhandla färska frallor, nypressad juice och massa gott pålägg till min trötta karl. Och göra en megafrulle. Han blev lycklig.
 
Efter det tog vi en powerwalk, ok jag försökte ta en powerwalk men eftersom Jimmy hellre ville prata med ankor så gick det inte speciellt fort....
Väl hemma tog jag tag i tvätten, dammsög,städade och gjorde allt annat sånt där tråkigt man är tvungen ibland.
 
Nu har vi precis käkat mat; tikka masala som va asgod, måste bara säga att jag är fan en grym kock när jag vill. Jimmy sjunger in och jag är så uttråkad att jag funderar på att rensa garderoben....
 
ah just ja; det regnar ute också....
 
drömmer mig tillbaka till LA och dubbla Margeritas 
Kategori: vardag Taggar: fredag
Kommentera inlägget här: