TRE ÅRSDAGEN OCH FARLIGA AURAN

Yes! Tre år har gått sen jag träffade den lilla tönten på Hollywood blvd herregud vad fort det gått! Känns som 10 år fast på ett bra sätt då! 

Firade med brakfrukost på "Tranen" tillsammans med Mats och Emma-Maja. Sen vandrade vi vidare mot Lökka för lite kaffeintag ( vissa drack ju öl då 😏)  och mys i solen!

Eftersom halva gänget skulle spela in lite låtar, bestämde sig den andra halvan för att kapa Mats bil och dra på utflykt i Norge skogarna. Jag skulle visa Emma-Maja mitt "hemliga ställe" som jag inte besökt på säkert 5 år. 
Väl framme visade det sig att stället inte va så hemligt längre, där flockades bilar, hundar, mopeder, båtar, mammor, pappor och skrikande ungar. 
Eftersom jag och Emma-Maja har nån "farlig aura" (mest EM) runt oss skingrades de snabbt när vi kom skridande. Skönt tänkte vi. Drog upp kameran och fotade som galningar; 


Kommentera inlägget här: