VINN ETT SUPERFINT ARMBAND FRÅN BARFOTA!

Nu kör vi igång en tävling här på bloggen, fina Pia har sponsrat med ett superfint armband från hennes kollektion BARFOTA som nu finns ute i butiker i både Sverige och Norge!
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar här att du är med,  gilla och dela BARFOTA samt gilla och dela min blogg på facebook, plättlätt!
Nu kör vi!
Life is what you make of it

Tävlingen avslutas 28/4

ps; om det är så att du inte har facebook går det bra att bara skriva en kommentar att du är med! =) ds
neli:

jag är med men jag har ingen facebook =( ska ta och gilla inlägget också =)

neli:

jaha, trodde det stod att man skulle gilla inlägget på bloglovin haha =( såg fel!

neli:

hihi okej =) armbandet är riktigt fint så hoppas =)

tack desamma snygging!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

fin :)

EMMAS!:

allt bra?:D

Beatrice Jakobsson (foto):

sv: okej, får se :)

En chic mammas bekännelser:

Jag är med :)

Micke:

jättefint, jag är med, så har jag en speciell person jag kan ge det till om jag vinner;)

bellafrancsics:

med :)

gillar på FB :D

Sanna:





Jag har gjort det! Skulle vara kul att vara med i tävlingen!

ladymuffin:

sv; det var sjukt gott! :D

ViktoriaCaroline♡:

okej men då är jag med :)

Annika:

Jag är med!

- Har gillat och delat båda sidorna på Facebook (Annika Rajamäki)



Nu håller jag upp alla tummar och tår :)

LIENE:

Jag är med:)

Har gillat sidan och delat din blogg på FB.

Patricia♡:

Jag är med, men har tyvärr inte FB längre.

nathaa:

Jag är med!

emma-maja:

asså jaaa. förfina dom lite granna!! tack :D

LIENE:

Tack för att du håller tummarna:)

Felicia:

Jag är med :D Fb:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150744911939765&set=a.10150331392699765.360165.166659739764&type=1&theater

EMMAS!:

är med senare då :)

S a n n a W i d m a n:

Jag är gärna med :D

psst. Fin blogg!

fanny jönsson:

så, nu har jag gillat och delat barfota sidan och gillat och delat din facebooksida. Hoppas på vinst !! :D

bella:

Har inte fb för tillfället men jag skulle gärna vilja vara med ändå :D Kram!

Josefin:

Jag är supergärna med, tack! :D

Jane Egeland:

Jeg har delt på Facebook :)Elsker armbåndene fra Barfota <3

Karolin:

Så är det, det blir vad du gör det till. Älskar din header.

Tove Edvardsen:

Liker og deler på facebook :)

amanda:

jag är med :)

amanda lindstrand på fb!

Emmy:

Jag Är Med !! :) Och jag tror jag har gjort rätt med gillningar & delningar! ;P

SANDRA DAGH:

Men tack :D



Kanske är med sen, vi får see :)

inspireme ❀:

Svar: Åh, ja det var grymt gott!! =)



Självklart är jag med!! Dock har jag inte kvar min FB haha men hoppas det funkar med en kommentar då. Urfint armband!! Älskar sådana budskap, som du säkert vet! ;)

Evelina:

Så fint :)

Caroline L:

Är gärna med :)

Saknar fb!

Sari:

Jag vill absolut vara med :) Och har gjort det man ska på FB.

Sanna:

jag vill supergärna vinna !

shit va fint det va, har gillat och delat

eveline:

Jag har gillat och delat båda :)

Superfint armband måste jag säga! Jag älskar smycken med en fin mening.

cassie:

jag är med och tävlar! och har gillat allt! :D

R O N J A:

sv: allt är bra här :D själv då? kramar

Cathrine:

Er med:-)

Carolina:

Jag är meeeeed :)

<3

Marie:

Jag vill oxå va med!!!

Johanna:

OMGOMGOMG!!! Hur fan har jag kunnat missa detta!?? Gillar redan din blogg på fb såklart, delat och gillart!!

BATTS:





najs!

hehe

rkcmexph:

Wuw sajebucen, oqidugusel iyuqixuqiq yev enamapuga refibudi cunubixaz sivodaji, qesuguh!!

Kommentera inlägget här: